16 de Marzo 2016

¿Quieres formar una cantera de profesionales? Ahorra costes en selección con la FP Dual

Fecha y hora: 16 de marzo de 2016 / 10:00h

Foment del Treball

Data: 16 de març de 2016

Horari: de 10:00 a 12:00 hores (recepció dels assistents, quinze minuts abans de l’inici).

Lloc:Foment del Treball, Via Laietana, 32, pis principal. Barcelona.

Inscripció:aquí

10:00 h  Benvinguda

– Sr. Manuel Rosillo, President de la Comissió de Formació de Foment del Treball

– Sra. Clara Bassols, Directora de la Fundación Bertelsmann

– Sr. Melcior Arcarons. Director General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial

L’Alianza para la FP Dual: què és i casos d’èxit.

10:15 h ¿Què és la Alianza para la FP Dual? Beneficis de l’adhesió: Guillem Salvans. Senior project Manager. Fundación Bertelsmann.

10:40 h Casos singulars d’èxit. Sis trobades ràpides i consecutives en format de microtallers.

a) Unilever i IES Torreroja de Viladecans

b) Comexi Group i Institut Santa Eugènia de Girona

c) Escola de l’Aigua – Suez Water Spain i Institut Pere Martell de Tarragona

d) Gas Natural i Institut Illa dels Banyols d’El Prat de Llobregat

e) ADECAT i Institut Escola Industrial de Sabadell

f) Timtul Technologies, SL i Jesuïtes Educació de Barcelona

g) Grupo Navec i Institut Pere Martell de Tarragona

11:40 h Posada en comú de possibles elements d’èxits i bones pràctiques transferibles de les diferents iniciatives: Guillem Salvans. Senior project Manager. Fundación Bertelsmann.

12: 00 h Networking.

*Durant tota la jornada hi haurà una taula per recollir i aclarir dubtes especifiques que tinguin els assistents sobre la implantació a les empreses del actual model de FP Dual.