22 de Marzo 2022 /#orientacionprofesional

CONFERÈNCIA: Quin és el millor futur personal i professional pel nostre fill/a?

Fecha y hora: 31 de marzo de 2022 / 18h

#orientacionprofesional

– Quan: Dijous 31 de març a les 18.00h

– On: Seu FPdGi, C. Juli Garreta 1, 1E (Girona)

Ens agradaria que ens acompanyessis al pròxim esdeveniment que acollirà la nostra seu a Girona.

Miquel Solé
Assessor d’orientació acadèmica i professional de la Fundació Bertelsmann

QUIN ÉS EL MILLOR FUTUR PERSONAL I PROFESSIONAL PEL NOSTRE FILL/A?

En aquesta xerrada, el catedràtic de Geografia i Història i assessor d’orientació acadèmica i professional de la Fundació Bertelsmann, Miquel Solé, oferirà elements i eines als pares i mares perquè puguin acompanyar als seus fills i filles en la construcció del seu futur personal i professional.

El millor futur professional pels nostres fills i filles serà aquell que parteixi del seu talent natural i que els permeti desenvolupar una professió que els emocioni i que estigui en concordança amb els seus valors personals. L’èxit perdurable es dóna quan la tria està alineada a aquests principis.

En aquesta xerrada reflexionarem sobre la societat actual, ens preguntarem què és l’èxit i intentarem entendre les dificultats que viuen els alumnes a quart d’ESO i Batxillerat a nivell acadèmic i emocional.

Vols assistir? Envia’ns un correu a fpdgi@fpdgi.org